Organizátor: |
Termín a miesto konania: |
Termín seminára: 04.08.2014
Začiatok seminára: o 9:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára: Bratislava – miesto konania bude upresnené a oznámené prihláseným účastníkom
Lektori: |
RNDr. Jozef Vyskoč, PhD.
O lektorovi v skratke: RNDr. Jozef Vyskoč, PhD., prednáša informačnú bezpečnosť a ochranu osobných údajov na Fakulte managementu UK v Bratislave. Je zodpovednou osobou podľa § 24 ods. 5 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Je členom programových výborov viacerých medzinárodných konferencií o informačnej bezpečnosti a ochrane súkromia a reprezentuje Slovenskú republiku v International Federation for Information Processing Technical Committee on Security and Privacy Protection in Information Processing Systems. Na tieto témy niekoľko rokov blogoval na vyskoc.blog.sme.sk, v súčasnosti bloguje na vyskoc.sk.
Cieľová skupina: |
Poplatky: |
.
Harmonogram/Program: |
I. Úvod – všeobecné princípy ochrany OÚ (podľa Smernice EÚ).
II. Zmeny v novom zákone v porovnaní so zákonom č. 428/2002 Z. z. – v členení podľa nového zákona – Základné ustanovenia, Zmeny v pôsobnosti zákona a vo vymedzení pojmov, Práva, povinnosti a zodpovednosť pri spracúvaní OÚ – zásady sprac. OÚ, bezpečnosť OÚ, dohľad nad ochranou OÚ, ochrana práv dotknutých osôb, cezhraničny prenos OÚ, registrácia, osobitná registrácia a evidencia IS, Úrad na ochranu osobných údajov SR – — predovšetkým zmeny, ktoré sa týkajú aj prevádzkovateľov (hlavne kontrolná činnosť Úradu), spoločné, prechodné a záverečné ustanovenia— čo a v akých termínoch je potrebné vykonať.
III. Vyhlášky Úradu ako doplnenie nového zákona —č.164/2013 Z. z. o rozsahu a dokumentácii bezpečnostných opatrení a č.165/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o skúške fyzickej osoby na výkon funkcie zodpovednej osoby.
IV. Diskusia.
Účastníci školenia obdržia: potvrdenie o preškolení v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Iné: |
Možnosť objednania stravy: |
Možnosť objednania ubytovania: |
Fakturačné údaje: |
Registrované na Ministerstve vnútra SR č. VVS/1-900/90-41896
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s., Č. účtu: 2924901318/1100,
IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318,
vzdelavanie@as3.sk, www.as3.sk
Ako sa prihlásiť |
Do tohto termínu žiadame uhradiť účastnícky poplatok na číslo účtu: 2924901318/1100, IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318, Tatra banka, a.s., Bratislava, KS: 0308, VS: IČO Vašej organizácie, ŠS: termín školenia (ddmmrrrr).
Účastnícky poplatok možno uhradiť tiež v hotovosti pri prezentácii, avšak aj v prípade platby v hotovosti prosíme o prihlásenie z dôvodu kapacitného a technického zabezpečenia.
Poučenie: Prihláška na kurz/seminár/e-learning je záväzná. Odoslaním záväznej prihlášky odosielateľ súhlasí s podmienkami účasti prihlásenej osoby na podujatí.Za prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. V prípade neúčasti alebo zrušení objednávky po uzávierke prihlášok na jednotlivé podujatie (tri kalendárne dni pred začiatkom podujatia) sa zaplatená cena za kurz/seminár/e-learning nevracia. Pri zrušení objednávky v termíne do uzávierky kurzu/seminára/e-learningu je storno poplatok 60 % z ceny. Zaslaním prihlášky zmluvné strany uzatvárajú dohodu o cene. Faktúru (daňový doklad) obdržíte na podujatí na základe zaslanej záväznej prihlášky.