Organizátor: |
ASOCIÁCIA SPRÁVCOV A SPRÁVCOVSKÝCH SPOLOČNOSTÍ
registrovaná MINISTERSTVOM SPRAVODLIVOSTI SR
Ružová dolina č. 17, 821 08 Bratislava, IČO: 42280893
si Vás dovoľuje pozvať v rámci ďaľšieho vzdelávania správcov na odborný seminár.
Téma podujatia:
PREZI - MODERNÉ PREZENTÁCIE - zadarmo
(bližšie informácie, viď harmonogram / program podujatia)
Termín a miesto konania: |
Termín seminára: 08.02.2017
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára:
adresa: Pionierska 15, 83102 Bratislava
zasadacia miestnosť č. 319
www.inqb.sk
Lektori: |
ODBORNÝ GARANT: AS3
Cieľová skupina: |
Poplatky: |
Možnosť využiť prefinancovanie cez Úrad práce sociálnych vecí a rodiny v rámci REPAS.
Možnosť využiť prefinancovanie cez Úrad práce sociálnych vecí a rodiny v rámci REPAS.
Harmonogram/Program: |
08:30 - 09:00 prezentácia
09:00 - 12:00 prednáška
12:00 - 12:30 občerstvenie
12:30 - 15:30 prednáška
Program podujatia:
Ukážka hotových Prezi prezentácii
Vytvorenie účtu na prezi
Oboznámenie sa s prostredím Prezi
Vkladanie rôznych typov snímok ako sú:
o Circle, Bracket, Rectangle, Invisible
Manipulácia so snímkami:
o Kopírovanie, presúvanie, zmena veľkosti
Usporiadanie snímok v prezentácii:
o Úprava cesty
Vkladanie obsahu:
o Text, obrázok, tvary, šípky, čiary, youtube videa, videa z PC, hudba, nahovorený komentár
Práca s obsahom:
o Zväčšenie, zmenšenie, posun, kopírovanie, orezanie obrázkov
Zmena vizuálnej stránky prezentácie:
o Pozadie, 3D pozadie, farba jednotlivých častí snímky (titulky, čiary, tvary)
Import Powerpoint prezentácií
Import PDF dokumentov
Práca s hotovou prezentáciou:
o Možnosti spustenia v internetovom prehliadači a na osobnom PC
o Tímová spolupráca a zdieľanie
DISKUSIA - interaktívne v priebehu celého podujatia
Počet kreditných bodov pridelených MS SR: |
Iné: |
Možnosť objednania stravy: |
Možnosť objednania ubytovania: |
Fakturačné údaje: |
Ako sa prihlásiť |
Poučenie: Prihláška na kurz/seminár/e-learning je záväzná. Odoslaním záväznej prihlášky odosielateľ súhlasí s podmienkami účasti prihlásenej osoby na podujatí.
Za prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. V prípade neúčasti alebo zrušení objednávky po uzávierke prihlášok na jednotlivé podujatie (tri kalendárne dni pred začiatkom podujatia) sa zaplatená cena za kurz/seminár/e-learning nevracia. Pri zrušení objednávky v termíne do uzávierky kurzu/seminára/e-learningu je storno poplatok 60 % z ceny. Zaslaním prihlášky zmluvné strany uzatvárajú dohodu o cene. Faktúru (daňový doklad) obdržíte po úhrade predfaktúry e-mailom.