Organizátor: |
ASOCIÁCIA SPRÁVCOV A SPRÁVCOVSKÝCH SPOLOČNOSTÍ
registrovaná MINISTERSTVOM SPRAVODLIVOSTI SR
Ružová dolina č. 17, 821 08 Bratislava, IČO: 42280893
si Vás dovoľuje pozvať v rámci ďaľšieho vzdelávania správcov na odborný seminár.
Téma podujatia:
CIVILNÝ SPOROVÝ PORIADOK
z pohľadu správcu a z pohľadu sudcu
CSP v insolvenčných konaniach--Incidenčná žaloba--Excindačná žaloba--Postrehy z aplikačnej praxe
(bližšie informácie, viď harmonogram / program podujatia)
Termín a miesto konania: |
Termín seminára: 15.02.2017
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára:
https://www.viennahouse.com/sk/easy-chopin-bratislava/poloha.html
Lektori: |
JUDr. Andrej RADOMSKÝ - sudca Okresného súdu v Michalovciach
Cieľová skupina: |
Poplatky: |
Harmonogram/Program: |
08:30 - 09:00 prezentácia
09:00 - 12:30 prednáška JUDr. Králik a JUDr. Radomský
12:30 - 13:00 obed
13:00 - 16:30 prednáška JUDr. Králik a JUDr. Radomský
Program podujatia - dva pohľady na rovnaký problém, pohľad správcu - pohľad sudcu:
Civilný sporový poriadok
1) Primerané použitie Civilného sporového poriadku v insolvenčných konaniach
2) Incidenčná žaloba - Spory o určenie pravosti prihlásenej pohľadávky
3) Excindačná žaloba - Spory o vylúčenie vecí zo súpisu konkurznej podstaty
4) Postrehy z aplikačnej praxe/judikatúra
5) Diskusia - interaktívne v priebehu celého podujatia
Na danom seminári budú všetky tieto témy rozoberané z pohľadu správcu a z pohľadu sudcu. Zámerom je vydiskutovať si sporné témy pri používaní CSP v insolvenčných konaniach.
Počet kreditných bodov pridelených MS SR: |
Iné: |
Možnosť objednania stravy: |
Možnosť objednania ubytovania: |
Fakturačné údaje: |
Ako sa prihlásiť |
Poučenie: Prihláška na kurz/seminár/e-learning je záväzná. Odoslaním záväznej prihlášky odosielateľ súhlasí s podmienkami účasti prihlásenej osoby na podujatí.
Za prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. V prípade neúčasti alebo zrušení objednávky po uzávierke prihlášok na jednotlivé podujatie (tri kalendárne dni pred začiatkom podujatia) sa zaplatená cena za kurz/seminár/e-learning nevracia. Pri zrušení objednávky v termíne do uzávierky kurzu/seminára/e-learningu je storno poplatok 60 % z ceny. Zaslaním prihlášky zmluvné strany uzatvárajú dohodu o cene. Faktúru (daňový doklad) obdržíte po úhrade predfaktúry e-mailom.