Organizátor: |
AS3
ASOCIÁCIA SPRÁVCOV A SPRÁVCOVSKÝCH SPOLOČNOSTÍ
registrované MINISTERSTVOM SPRAVODLIVOSTI SR
Ružová dolina č. 17, 821 08 Bratislava, IČO: 42280893
v spolupráci s MS SR
si Vás dovoľujú pozvať v rámci ďaľšieho vzdelávania správcov na odborné semináre.
POZVÁNKA
na
„Odborný kreditovaný seminár pre SKP“.
Termíny:
28.05.2015 od 9:00 hod. do 17:00 hod.
11.06.2015 od 9:00 hod. do 17:00 hod.
Termín a miesto konania: |
Seminár je otvorený do 28.05.2015
Termín seminára: 28.05.2015
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára:
Termín seminára: 28.05.2015
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára:
BRATISLAVA - PREMIUM **** business hotel
adresa: Priekopy 423/20, Bratislava
www.hotel-premium.sk
adresa: Priekopy 423/20, Bratislava
www.hotel-premium.sk
Lektori: |
28.05.2015:
Školitelia:
JUDr. Martin Maliar, zo sekcie legislatívy, odboru legislatívy občianskeho a obchodného práva na MS SR
JUDr. Erik Bilský, právnik a správca konkurznej podstaty
11.06.2015:
Školitelia:
JUDr. Martin Maliar, zo sekcie legislatívy, odboru legislatívy občianskeho a obchodného práva na MS SR
JUDr. Erik Bilský, právnik a správca konkurznej podstaty
11.06.2015:
Školitelia:
JUDr. Denisa Vargová, riaditeľka odboru, sekcia civilného práva, odbor dohľadu nad právnickými profesiami, na MS SR
JUDr. Erik Bilský, právnik a správca konkurznej podstaty
JUDr. Erik Bilský, právnik a správca konkurznej podstaty
Cieľová skupina: |
Seminár je určený najmä pre správcov konkurznej podstaty v rámci ďalšieho vzdelávania správcov v zmysle zákona č. 8/2005 Z.z. o správcoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MS SR č. 291/2005 o vzdelávacom poriadku správcov v oblasti konkurzu a reštrukturalizácie. Seminár je vhodný taktiež pre advokátov a ekonómov.
Poplatky: |
Účastnícky poplatok 78
€ na osobu
je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z., § 3, ods. 1.
V cene je zahrnuté wifi pripojenie, občerstvenie a obed pre účastníkov v zmysle zákona o cestovných náhradách.
.
V cene je zahrnuté wifi pripojenie, občerstvenie a obed pre účastníkov v zmysle zákona o cestovných náhradách.
Harmonogram/Program: |
28.05.2015:
Program:
1. Aktuálny vývoj v obchodnom insolvenčnom práve
2. Hroziaci úpadok z pohľadu OBZ a z pohľadu ZKR
3. Vstup dlžníka do konkurzu/reštrukturalizácie
4. Aktuálne legislatívne zmeny
5. Reštrukturalizácia (príprava a priebeh)
6. Reštrukturalizácia v praxi
POČET KREDITNÝCH BODOV: 6
11.06.2015:
Program:
1.Vedenie kancelárie, správcovský spis
2. Reštrukturalizácia v téorii a praxi
3. Legislatíva v reštrukturalizácii (aktuálne legislatívne zmeny, kauza Váhostav)
POČET KREDITNÝCH BODOV: 6
Počet kreditných bodov pridelených MS SR: |
6 bodov
Iné: |
Možnosť objednania stravy: |
Možnosť objednania ubytovania: |
Fakturačné údaje: |
AS3, Sídlo: Ružová dolina č. 17, 821 08 Bratislava, IČO: 42280893, DIČ: (neplátca DPH),
Registrované na Ministerstve vnútra SR č. VVS/1-900/90-41896
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s., Č. účtu: 2924901318/1100,
IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318,
Ako sa prihlásiť |
Prihlásenie: Záväznú prihlášku so všetkými požadovanými údajmi môžete vyplniť a prihlásiť sa online.
Do tohto termínu žiadame uhradiť účastnícky poplatok na číslo účtu: 2924901318/1100, IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318, Tatra banka, a.s., Bratislava, KS: 0308, VS: IČO Vašej organizácie, ŠS: termín školenia (ddmmrrrr).
Účastnícky poplatok možno uhradiť tiež v hotovosti pri prezentácii, avšak aj v prípade platby v hotovosti prosíme o prihlásenie z dôvodu kapacitného a technického zabezpečenia.
Poučenie: Prihláška na kurz/seminár/e-learning je záväzná. Odoslaním záväznej prihlášky odosielateľ súhlasí s podmienkami účasti prihlásenej osoby na podujatí.vZa prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. V prípade neúčasti alebo zrušení objednávky po uzávierke prihlášok na jednotlivé podujatie (tri kalendárne dni pred začiatkom podujatia) sa zaplatená cena za kurz/seminár/e-learning nevracia. Pri zrušení objednávky v termíne do uzávierky kurzu/seminára/e-learningu je storno poplatok 60 % z ceny. Zaslaním prihlášky zmluvné strany uzatvárajú dohodu o cene. Faktúru (daňový doklad) obdržíte na podujatí na základe zaslanej záväznej prihlášky.