Organizátor: |
ASOCIÁCIA SPRÁVCOV A SPRÁVCOVSKÝCH SPOLOČNOSTÍ
v spolupráci s
MINISTERSTVOM VNÚTRA SR, odbor archívov a registratúr
v spolupráci s
MINISTERSTVOM VNÚTRA SR, odbor archívov a registratúr
Termín a miesto konania: |
Seminár je otvorený do 28.09.2014
Termín seminára: 30.09.2014
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára: Košice - hotel GOLDEN ROYAL, Boutique Hotel & Spa
Termín seminára: 30.09.2014
Začiatok seminára: o 09:00 (prezentácia od 08:30)
Miesto konania seminára: Košice - hotel GOLDEN ROYAL, Boutique Hotel & Spa
Lektori: |
Ing. Vladimír Sirotka, CSc. - prezident Slovenskej asociácie malých podnikov
Mgr. Mária Mrížová, PhD. - riaditeľ odboru archívov a registratúr MV SR
Cieľová skupina: |
Seminár je určený najmä pre správcov konkurznej podstaty v rámci ďalšieho vzdelávania správcov v zmysle zákona č. 8/2005 Z.z. o správcoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MS SR č. 291/2005 o vzdelávacom poriadku správcov v oblasti konkurzu a reštrukturalizácie. Seminár je vhodný aj pre advokátov.
Poplatky: |
Účastnícky poplatok 69
€ na osobu je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z., § 3, ods. 1. V cene je zahrnuté občerstvenie pre účastníkov v zmysle zákona o cestovných náhradách.
.
.
Harmonogram/Program: |
- Základné pojmy z účtovníctva – príjmy, výdavky, tržby, výnosy, PPD, VPD,
- Základy účtovníctva – JÚ
- Základy účtovníctva – PÚ
- Účtovné výkazy FO – základy pre SKP
- Účtovné výkazy PO – základy pre SKP
- Dane po vyhlásení konkurzu – povinnosti SKP – daň z príjmu, DPH, spotrebná daň,daň z nehnuteľností, cestná daň
- Kancelársky poriadok SKP – vedenie spisov, povinnosti SKP,
- Správa registratúry – povinnosti SKP, nedostatky z praxe
Počet kreditných bodov pridelených MS SR: |
5 bodov
Iné: |
Možnosť objednania stravy: |
Možnosť objednania ubytovania: |
Fakturačné údaje: |
AS3, Sídlo: Ružová dolina č. 17, 821 08 Bratislava, IČO: 42280893, DIČ: (neplátca DPH),
Registrované na Ministerstve vnútra SR č. VVS/1-900/90-41896
Bankové spojenie: Tatra banka, a.s., Č. účtu: 2924901318/1100,
IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318,
Ako sa prihlásiť |
Prihlásenie: Záväznú prihlášku so všetkými požadovanými údajmi môžete vyplniť a prihlásiť sa online.
Do tohto termínu žiadame uhradiť účastnícky poplatok na číslo účtu: 2924901318/1100, IBAN: SK72 1100 0000 0029 2490 1318, Tatra banka, a.s., Bratislava, KS: 0308, VS: IČO Vašej organizácie, ŠS: termín školenia (ddmmrrrr).
Účastnícky poplatok možno uhradiť tiež v hotovosti pri prezentácii, avšak aj v prípade platby v hotovosti prosíme o prihlásenie z dôvodu kapacitného a technického zabezpečenia.
Poučenie: Prihláška na kurz/seminár/e-learning je záväzná. Odoslaním záväznej prihlášky odosielateľ súhlasí s podmienkami účasti prihlásenej osoby na podujatí.Za prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník. V prípade neúčasti alebo zrušení objednávky po uzávierke prihlášok na jednotlivé podujatie (tri kalendárne dni pred začiatkom podujatia) sa zaplatená cena za kurz/seminár/e-learning nevracia. Pri zrušení objednávky v termíne do uzávierky kurzu/seminára/e-learningu je storno poplatok 60 % z ceny. Zaslaním prihlášky zmluvné strany uzatvárajú dohodu o cene. Faktúru (daňový doklad) obdržíte na podujatí na základe zaslanej záväznej prihlášky.